divendres, 29 d’abril del 2011

Intercanvi amb sa Escolania de Ciutadella

Avui després d'una petita estona d'estudi al matí, ens hem trobat amb l'Escolania de Ciutadella per compartir una jornada i fer un petit intercanvi musical. L'experiència, des del meu punt de vista i crec que els altres també opinen com jo, ha estat molt agradable.
L'Escolania està formada per cantaires de 7 a 27 anys i estaven instal·lats a l'ermita de Sant Joan de Missa on realitzaven una estada de dos dies. Allí nosaltres hem fet una prèvia del concert que realitzarem demà a l'Església de Maria Auxiliadora de Ciutadella. Després ells han interpretat uns quants temes musicals fantàsticament bé i hem dinat tots junts. Havent dinat ells ens han ensenyat un tema dels que havien interpretat al matí i nosaltres després els hem ensenyat Give me hope!
En arribat a l'alberg, una estona més de treball o estudi. Ara soparem i després anirem a fer una volta per Ciutadella de nit.
Que vagi bé!

2 comentaris:

  1. Una abraçada a tota la CORAL i als profes acompanyants!!!
    Quina meravella les TIC....jo estic aquí en mi casa estudiant ... i puc acompanyar-vos !!!! (no sóc una alumna...sóc profe..però que hi farem? No s’acaba mai d’aprendre, oi?....)
    Gràcies per deixar-vos seguir en directe...
    UN BACIONE A TUTTI
    Sabina

    ResponElimina
  2. Quina enveja que ens feu. Avui teniu concert, esperem que us vagi de primera. Demà és diumenge dia de la mare, espero que algun dels meus fills se'n recordi de nosaltres i truqui. Una abraçada a tots.
    Cristina (Arnau, Bernat i Mariona)

    ResponElimina